شماره ۳۷۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
اخبار کوتاه [تقریبا] ورزشی

پدرام ابراهیمی طنزنویس

[email protected]

یکی از بازیکنان تیم‌ملی دوپینگ ایران به دلیل مثبت اعلام شدن تست وزنه‌برداری‌اش به مدت دو‌سال از کلیه‌ فعالیت‌های مربوط به تزریقات وریدی و عضلانی محروم شد.  

روسای مافیای فوتبال ایران و سیسیل طی دیداری ضمن امضای چند تفاهمنامه‌ همکاری بر عزم دو گروه مبنی بر گسترش مناسبات تأکید کردند.  

یکی از مسئولان پزشکی سازمان نظام وظیفه که از پیگیری و سماجت عادل فردوسی‌پور درباره پرونده‌ معافیت بازیکنان فوتبال به تنگ آمده بود، گفت: «آقای فردوسی‌پور لااقل می‌توانستند یکی از فیلم‌های آقای سیروس مقدم را ببینند که مریضی‌های لاعلاج مردم چطور شفا می‌یابند پس چطور ایشان قبول ندارد که پای پرانتزی و واریکوسل بازیکنان بعد از گرفتن کارت معافیت شفا یافته؟

«ما پیشکسوتان فوتبال از نحوه بازی تیم پرسپولیس ابراز رضایت کرده و ابراز امیدواری می‌کنیم روند نتیجه‌گیری این تیم ادامه پیدا کند».  امضا: پیشکسوتان تاج سابق، استقلال فعلی.  

در پی اعتراض ما به رئیس خط میدان آزادی- استادیوم آزادی، ایشان قول دادند که چند خودرو ون به این خط اضافه شود.   حالا این سوال باقی می‌ماند که چرا ما می‌خواهیم تمام مشکلاتمان را با ون حل کنیم؟

یکی از تماشاگران فهیم ورزش کشور به خبرنگار ما گفت: به کسانی که تحت‌تأثیر جوسازی رسانه‌های بیگانه برخی از حرف‌های آنان را طوطی‌وار تکرار می‌کنند و خواستار ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هستند و جلوگیری از حضور آنان را ظلم و تبعیض می‌دانند می‌گویم والا ما یک عمر است برای دیدن مسابقات بانوان پشت در سالن کشیک می‌دهیم ولی کسی راه‌مان نمی‌دهد که هیچ، چند بار کتک هم خورده‌ایم ولی این کولی‌بازی‌ها و هوچی‌گری‌ها را در نیاورده‌ایم.  

از آنجایی که ما همیشه اولش سفت می‌گیریم و آخرش شل می‌کنیم، معاون کمیته اخلاق و رفتار و مرام فدراسیون فوتبال گفت: خالکوبی بازیکنان فوتبال همچنان ممنوع است ولی حالا که خیلی دوست دارید و بچه‌های خوبی هستید، می‌توانید روی بازوی خود با آب دهان، عکس آدامس خرسی بچسبانید.   

باشگاه پرسپولیس از برگزاری جشن دهمین سالگرد تساوی یک- یک مقابل سایپا خبر داد.  

مدیر پخش تاخیری سیما گفت: در جلسه‌ای که بین مسئولان سیما و فدراسیون والیبال برگزار شده بود به این نتیجه رسیدیم که تماشاچیان و توپ‌جمع‌کن‌های لهستانی که اصلا انگار نه انگار ما آدمیم پای تلویزیون، گفتیم خودمان یک حرکتی بکنیم.   بنابراین مقرر شد تیم‌ملی والیبال سرعت بازی‌اش را به 3برابر افزایش دهد که در صحنه‌های آهسته همه چیز طبیعی به نظر برسد.  

در پی فحاشی شدید و اساسی تماشاچیان یکی از تیم‌های لیگ و محرومیت این تیم از 8 بازی خانگی، رئیس کانون هواداران این تیم گفت: 20‌هزار نفر از تماشاچیان ما مثل دسته گل ساکت و مرتب نشسته بودند بازی را نگاه می‌کردند و فقط 2‌هزار نفر از تماشاگرنماها اقدام به فحاشی کردند.  خب چرا همه را محروم می‌کنید؟ رئیسه کمیته انضباطی در پاسخ به او گفت: وقتی اکثریت فقط نظاره‌گر اعمال اقلیت باشد، آخرش همین می‌شود دیگر.   

یکی از بازیکنانی که با کارت معافیت در لیگ برتر شاغل است به خبرنگاران گفت: به روح پدرم قسم جریان طلاق صوری پدر و مادرم و رجوع دوباره‌ آنها بعد از معاف شدن من، دروغ‌پردازی رسانه‌هاست. آنها الان فقط دوست معمولی هستند. 

 


تعداد بازدید :  343